ttttрезви размишления за пиянски истории,
малки признания за Gолеми страхове,
смешни очерци за тъжни случки
и големи повести за малки хора,


родени през скучните следобедни часове в офиса
от русата душа
на една стеснителна вечерна писателка.

понеделник, 27 юли 2009 г.

Аз съм самолетче или феите и самовнушението

На феите един човек им разказа, че си самовнушава разни неща. Ей така, както си седи в тях, почва да си самовнушава ама каквото си поиска. Седи си, седи си и изведнъж почва да си самовнушава, примерно, че е...самолетче. Как ли пък става това самовнушение? Заставаш пред огледалото и почваш: Аз съм самолетче. Аз съм самолетче. Аз съм самолетче. Не, аз не съм човек, нито трамвай, аз съм самолетче. Седиш гледаш се в огледалото, и си повтаряш. Колко ли време ти трябва? Това не е толкова важно. По-важното е, ставаш ли действително ти самолетче ако примерно прекараш една седмица повтаряйки си, че си самолетче? Много интересно. Изключително любопитно явление би било. Тоя познат е убеден, че може да си самовнуши всичко. И то ставало бе. Застава и почва да си самовнушава щастие. То с щастието е същото като със самолетчето май. НЯМА как да станеш самолетче, ако НЕ си самолетче. Освен ако не хапнеш някоя друга гъбка или розово бонбонче...тогава си вече не самолетче ами....направо си самолетче:)

Феите много биха искали да се самонаучат на тези техники за самовнушение и да
повярват в разни неща, които очевидно не са вярни. Би било супер! Да изтрият неща от миналото и да направят неща в бъдещето да се случват. Тогава и магиите на феите сигурно ще стават далеч по-лесно...Обаче.. това би било тотално против феите. Ето точно такова упражнение като самовнушението би превърнало феите в истински антифеи. Феите затова са феи, защото са истински. И точно затова са толкова истински уникални. Точно затова феите умеят да правят магии и вълшебства, защото са ИСТИНСКИ. Всичко станало в миналото е прекрасно, и всичко, което предстои в бъдеще, е приключение! Самошнушението би било смърт за вълшебствата. Вълшебства, родени под самовнушение, не са вълшебства. Феите безрезервно вярват в силата и магията на мисълта и способността и да променя ситуации и реалности. Но не и на фалшивата самовнушена мисъл. Тази мисъл е слаба и тотално антифейска. Феите затова ще си останат истински феи, вярни на себе си.

И все пак би било интересно...Аз съм самолетче...

Няма коментари:

Публикуване на коментар